درس تفکر و سبک زندگی

وبلاگ رسمی درس تفکر و سبک زندگی دبیرستان نمونه شهدای هسته ای لردگان

درس تفکر و سبک زندگی

وبلاگ رسمی درس تفکر و سبک زندگی دبیرستان نمونه شهدای هسته ای لردگان

۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۰۹

نتایج مسابقه وبلاگ نویسی

ضمن تقدیر و تشکر از همه کسانی که ما را در اجرای این مسابقه همراهی کردند و همچنین تقدیر و تشکر از کلیه دانش آموزان شرکت کننده اسامی برگزیدگان مسابقه به شرح زیر می باشد.

۱- علیرضا کریمی

۲- نوید سعیدی

۳- مهدی فتاحی

۴-حسن کریمی

۵- پریسا رحیمی

دانش آموزان برای دریافت جوایز خود به دبیرستان نمونه هسته ای مراجعه فرمایند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۲
رضا امیری

نظرات  (۱۴)

۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۷ پریسا رحیمی
پ جوایز چی شدن یعنی گذاشتیمون سر کار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام جوایز به مدرسه شما ارسال می شود.
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۲ مهدی فتاحی
با سلام و احترام

من از نتایج اعتراض د ارم؟
چطور من اول نشدم؟
وبلاگم از این اونا بهتر بود
پاسخ:
با سلام
مسابقه برگزیده داشت نفر اول نداشت.
۱۴ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۵ مهدی فتاحی
په هولو همه را بزاشتی اول
الان ناراحت شدم

۱۴ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۳ مهدی فتاحی
علی رضا کریمی داخل پرشین بلوگ بی و اترس کد اضاف کنه
نوید سعیدی چطور و مو بهتر بی؟
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۹ نوید سعیدی
با سلام
ممنون
جایزه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پ ما خو امروز رفتیم مدرسه ولی جایزه ای در کار نبود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
په جواب بده؟
په همه را اول بزار
یا رتبه را حذف کن
په جوایز را کی ادین؟
په جوایز را کی ادین؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۳ پریسا رحیمی
سلام
ببخشید یه چیزی اون نظر را کی با اسم من داده
من که نظر ندادم چون اگه من بودم اول وارد بلاگ می شدم بعد نظر می دادم
واقعا چرا یک نفر یه همچین نظری داده
واقعا متاسفم براشون
کی داور بود با این داوریش ابرومونو برد همه رو هم گذاشتین سر کار
خوب  نظر تایید ایکنی اما جواب نمیدی اخه این علیرضا کریمی هم وبلاگ بود که انتخاب شد

خودت دو نفرو الکی نوشتی نه جایزه دادی نه هم یه چیزی حتما هم تاییدش کن میخوام همه ببینن

اصلا داور در کار نبود

اقا دیگه اینا انتخاب شدن چرا نظر چرت میدین
ملت بیکارن ها :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی