درس تفکر و سبک زندگی

وبلاگ رسمی درس تفکر و سبک زندگی دبیرستان نمونه شهدای هسته ای لردگان

درس تفکر و سبک زندگی

وبلاگ رسمی درس تفکر و سبک زندگی دبیرستان نمونه شهدای هسته ای لردگان

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

دبیرستان نمونه شهدای هسته ای شهرستان لردگان با همکاری اداره آموزش و پرورش برگزار می کند.

۲۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۱ ۱۶ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۲۹
رضا امیری

بسیاری از مردم همه چیز را از دریچه عواطف و احساسات خود می­بینند و با تکیه بر بینش و سلیقه شخصی خود، بر قضاوت­های خویش جامه عمل می­پوشانند. این افراد در تمام مدت روز، عقاید خود را به گونه­ ای معرفی می­کنند که گویی با حقایق محض کمترین تفاوتی ندارد. در صورتی که آنچه این افراد می­گویند تنها برداشتی از یک حقیقت است. اگر بین قضاوت و حقیقت تفاوت قایل نشوید، یقین بدانید که سراسر زندگیتان آماج تیرهای زهرآگین غم و اندوه و ناکامی خواهد بود و جز رنج چیزی دستگیرتان نخواهد شد. تنها زمانی می­توانید از این ورطه نجات یابید که حقایق را همانگونه که هست، فارغ از عقیده و قضاوت شخصی خود بشناسید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۰۹
رضا امیری

ملاقات با افراد جدید می تواند اندکی ناجور پیش برود. اما چگونه تاثیر خوبی روی مخاطب مان بگذاریم؟ چگونه سخنوری کنیم تا فردی که رو به روی ما قرار گرفته احساس بدی نداشته باشد؟

تحقیقات نشان می دهند که روابط انسانی، برای ایجاد خوشحالی حیاتی محسوب می شوند و ایجاد رابطه، کلید موفقیت، پیدا کردن شغل جدید و زندگی بهتر است. اما بهترین راه برای ایجاد پیوند و اعتماد چیست؟ خلاصه و کوتاه، چه کسی می تواند یادمان دهد، جوری برخورد کنیم که مردم از ما خوششان بیاید؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۰۷
رضا امیری
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۵۹
رضا امیری